قیمت آینه رنگی به چه صورت هست؟

: تهران بزرگراه آیت الله سعیدی شهرک صنعتی چهاردانگه خیابان ۲۴ کوچه راش پلاک ۷ کد پستی ۳۳۱۹۱۳۵۳۷۴ تلفن ۹۱۰۸۲۰۱۵-۰۲۱ تلفن همراه ۰۹۱۲۰۷۳۹۳۸۹

قیمت آینه رنگی به چه صورت هست؟

۶ بازديد

قیمت آینه رنگی به چه صورت هست؟

قیمت آینه های رنگی دارای ضخامت‌های مختلفی هستن ، که این موضوع می‌تونه روی قیمت آینه شما تأثیر ‌گذار باشه همچنین موضوعات دیگری روی قیمت آینه شما تأثیر گذارن، مثل ابعاد و الگویی که برای آینه خود انتخاب می‌کنین .

قیمت آینه رنگی به چه صورت هست؟

قیمت آینه های رنگی دارای ضخامت‌های مختلفی هستن ، که این موضوع می‌تونه روی قیمت آینه شما تأثیر ‌گذار باشه همچنین موضوعات دیگری روی قیمت آینه شما تأثیر گذارن، مثل ابعاد و الگویی که برای آینه خود انتخاب می‌کنین .

 

آینه های رنگی مدرن

اگر شما یک رنگ خاصی برای آینه خود انتخاب کنین مطمئناً گرون‌تر از رنگ‌های معمولی برای شما حساب میشه .در مقایسه‌ با آینه های معمولی آینه ی رنگی گرون‌تره . اما در مقایسه با قیمتی که داره بسیار زیبشا و به صرفه‌اس .یعنی به طور کلی قیمت اون ارزش فروش آینه های رنگی  اونو داره.زیرا هم در جلوه سازی فضای شما تاثیرگذاره و هم ظاهری مدرن داره . این آینه از لحاظ طول عمر بسیار بادوام هست. و تا زمان‌های زیاد نیز به همان شکل و کیفیت و بدون تغییر رنگ باقی می‌مونه.

 

آینه رنگی دارای پایه

از دیگر انواع زیبا و شیک آینه رنگی که توسط تیم حرفه‌ای گروه فرکو تولید میشه خرید آینه های رنگی با قیمت مناسب پایه داره. نحوه‌ی طراحی این آینه‌های پایه دار به این صورته که با استفاده از پایه‌های چوبی یا فلزی(طبق سلیقه ونظر مشتری) پشت آینه تکیه گاه تعبیه میشه.

این پایه که آینه به آن تکیه می‌کنه باعث‌ می‌شه شما به راحتی بتونین آینه رو جابجا کنین و اونو فقط کنار دیوار قرار ندین بلکه حتی اونو وسط پذیرایی یا هر مکان دیگری قرار بدین. بیشترین استقبال از این آینه رنگی های پایه دار مزون‌های خیاطی و سالن‌های آرایشی‌اس. معمولا برای چنین مکان هایی ابعاد آینه ۲۰۰در۱۰۰ سانت مناسبه. تا از نظر وسعت با مکانی که در اون قرار می‌گیره همخونی داشته باشه.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.