ماهیت آیینه های رنگی

: تهران بزرگراه آیت الله سعیدی شهرک صنعتی چهاردانگه خیابان ۲۴ کوچه راش پلاک ۷ کد پستی ۳۳۱۹۱۳۵۳۷۴ تلفن ۹۱۰۸۲۰۱۵-۰۲۱ تلفن همراه ۰۹۱۲۰۷۳۹۳۸۹

ماهیت آیینه های رنگی

۷ بازديد

 ماهیت آیینه های رنگی

خرید آیینه های رنگی با قیمت ارزان یکی از آینه‌های پرفروش و مدرن هس که امروزه در طرح‌های فوق‌العاده زیبا تولید میشه.که طرفداران بسیاری هم تو زمینه چیدمان دکوراتیو لاکچری داره . ناگفته نمونه که کیفیت این آینه اصلا قابل مقایسه با آینه‌های قدیمی نیس. شفافیت و وضوح تصویر شگفت‌انگیزی داره. مخوصا اگر با نور بک‌لایت هم عجین بشه که دیگه غوغا میکنه.

 

 ماهیت آیینه های رنگی

خرید آیینه های رنگی با قیمت ارزان یکی از آینه‌های پرفروش و مدرن هس که امروزه در طرح‌های فوق‌العاده زیبا تولید میشه.که طرفداران بسیاری هم تو زمینه چیدمان دکوراتیو لاکچری داره . ناگفته نمونه که کیفیت این آینه اصلا قابل مقایسه با آینه‌های قدیمی نیس. شفافیت و وضوح تصویر شگفت‌انگیزی داره. مخوصا اگر با نور بک‌لایت هم عجین بشه که دیگه غوغا میکنه.

چه خوبه که رنگ آینه دکوری با رنگ سایر وسایل خونه یا محل کار هماهنگ باشه، تازه می‌تونی هر طرح و سبکی از آینه رو طبق سلیقه‌ی خودت داشته باشی اصلا گوشه‌ی آینه رو بگو که تو کمپانی فرکو برات اسم یا لوگوی کارتو حک کنن. که خیلی باکلاس و خاص میشه آینه‌ات. با یه آینه میشه کلی تو دکوراسیون خونه تغییر مثبت ایجاد کرد فقط کافیه که بدونی کدوم آینه برای فضای تو مناسب‌تره. پس بزن بریم آینه رنگی رو بیشتر بشناسیم.

 
 

صنعت تولید شیشه و آینه

یکی از پیشرفت‌هایی که در هنر تزیین با آینه دکوراتیو رخ داده اس، استفاده از رنگ‌های مختلف برای آینه کاری اس. همه ی افراد می‌تونن متناسب با محیط خود رنگی دلخواه برای آینه خود انتخاب کنن. و یک ست زیبا در فضای خود ایجاد کنن ‌.این آینه برای هر مدل و سبک دکوراسیون مناسبه.و تنها مختص محیطی خاص نیست . شما می‌تونین از این آینه هم در طراحی دکوراسیون داخلی و هم نمای ساختمانی استفاده کنین. البته قبل از سفارش در مورد سایز آینه رنگی خود تصمیم گیری کنین. و یک آینه با خط و خطوط و برش‌های مناسب با مکان خود انتخاب کنین.

برای نصب آیینه های رنگی با کمترین قیمت خود به هیچ وجه نگران نباشین. کارشناسان و متخصصان تیم فرکو به شما در این مورد کمک می‌کنن. .و یک نصب بی‌نقص و تمیز برای شما انجام میرن. بعد از ارائه اطلاعات جامع و مفید در مورد آینه رنگی لازم می‌دونیم به معرفی انواع متنوع مدل‌های طراحی شده آینه رنگی در گروه فرکو بپردازیم. شما با کسب اطلاع از کیفیت انواع مختلف آینه رنگی که به‌وسیله تیم متخصص و حرفه‌ای گروه فرکو تولید شده اس، به راحتی می‌تونین آینه‌ی مورد نظر خود رو طبق سلیقه و هارمونی مربوط به محیط مورد نظر انتخاب و سفارش بدین.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.